Én meg a pajzsmirigyem

Hát (még ha nem is kezdünk háttal mondatot) úgy néz ki megválunk egymástól!
6 év boldog, együtt töltött idő után. Nem kértem, hogy csatlakozzon ez a vizes ciszta a mirigyemhez, jött ő magától. A kimondatlan szavak következménye, ezt mindíg is tudtam. 
Félévente farkasszemet néztünk egymással az ismétlődő  UH kontrolokon, és hormon vizsgálatokon.  
A jobb oldalitól biztosan és tutira meg kell válnom, és ha nem rakoncátlankodott az elmúlt években, és jó a gyors teszt eredménye, akkor  a bal oldalival vígan élhetek tovább még gyógyszer nélkül is. És még lehet kisfiam, vagy kislányom, bár most nagyon gyúrunk majd erre a fiú dologra. Dr. Amram-nak van valami szuper receptje rá. De ezt majd később...

Ha rossz az eredmény akkor kiveszi az orvos az egész berendezést, jobb és bal oldallal, cisztával együtt. Onnantól kezdve napi 1 hormon tabletta és a citológia eredményétől függően sugárkezelés (1 db tabletta), és akkor bye bye álom babyboy. Lehet, hogy Rákom van, így nagy R betűvel....lehet...majd meglátjuk, de én már most üzenem, hogy én sokkal erősebb vagyok nálad! Te Rák!

Megjegyzések