04.07.-04.20.

Nagyon elmaradtam megint, de nem unatkoztam az elmúlt 2 hétben! Sem....
  • Ella védőoltás
  • Nagytakarítás a bejárati szinten és a nappaliban, bár a nagy teraszra és az ablakokra már nem volt idő. Meg őszintén, 1 hete esik, minek vakeráljam, legalább pár napig csillogjanak a napsütésben ha már megtisztítom őket. De a bejárati szint ablakai ragyognak :D
  • Endokrinológus: vegyük ki
  • Sebész endokrinológus: kivesszük
  • Vettünk egy gyönyörű, és abszolút jó vétel keri garnitúrát. 4.!!!!! nyarunk és végre eljutottunk idáig.
  •  Olyan jó lenne, ha végre a kedves szomszéd is befejezné a munkálatokat és nem folyamatosan a munkásokat látnám szaladgálni föl-le. Bár megértem őket, ráérnek havonta vannak fizetve. Csak valahogy takarnánk már le a mi életterünket, és nem az ő hulladék kertjüket kéne néznem :(
  • Emma már vágtázni tanul :)
  • Emma pszihológusnal, nem akar beszélgetni velem :( Nem baj, de legalább tudom, hogy mi a gond, és csak kicsalogatom belőle előbb utóbb
  • Charlotte szülinap 
  • Tojásvadászat sulival itt: St.-Cergues Chapelle
  • Húsvét vasárnap szörnyű volt, előzmény: csütörtök esti iskola megbeszélés, ahol egyetertett minden érintett a Ritalin szedésében. Vasárnap gyanútlanul beadtam neki, bár ne tettem volna :(
  • Ugye mindenki érzi, hogy nincs jó passzban a családunk, vagy csak én nem vagyok jó passzban, és ez mindenkire kihat?














Megjegyzések