A zene, ami mindig velem volt, van és lesz...mindig...

Az autóban ültünk, egyszer csak bemondták. Én meg nem hittem el, ez lehetetlen. Sem Prince sem Bowie halálhíre nem mozgatott meg. Engem a zenei munkásságuk nem érintett meg. Sőt, inkább tartottam őket ripacsnak, mint művésznek, bár zeneileg igen sokoldalúak voltak, nekem mindig a tálalással volt problémám.

Nagyon pici gyerek voltam, 10 év körüli, amikor a Wham befutott. emlékszem Kőbányán már volt MTV nálunk még be sem kábelezték a 11. kerületet. Minden alkalommal, amikor Petiéknél voltunk a TV-re tapadva néztem a klippeket. És jött a Faith, és én teljesen a hatása alá kerültem. Imádtam a pasit, a klippjeit, egy igazi legenda volt már akkor, pedig milyen fiatal volt.
Emlékszem felkeltem az éjjel kellős közepén, hogy megnézzem ezt. Ezért a 2 csúcsszupersztárért keltem fel hajnali fél 3-kor, hogy élőben lássam a követítést.



Imádtam, szerelmes voltam belé, ő nem tudott szart, kommerszet csinálni, pedig így utólag visszahallgatva...dehogynem. De nekem nem, akkor, ott...

I've had enough of danger
And people on the streets
I'm looking out for angels
Just trying to find some peace
Now I think it's time......





ÉS az örök kedvenc:



Megjegyzések