03.24.-03.30.

 Mondtam már, hogy tavasz van? De azért hétfőn esett a hó még egyet utoljára :D





  • Állampolgársági vizsga: simááááááán
  • Gyerekpszihológus: nagyon nem simán, Emméval következő randi 3 hét múlva, Fanninak pedig keresnem kell egy kamaszokra specializálódott pszihot
  • befejeztem a konyha, nappali nagytakarítást, és megjött a szajré (lasd múlt hét) a csinosításhoz
  • fényképeket felmásoltam, megrendeltem
  • fodrász, végre fodrász
  • Botanic (levendula, lila akác, szikla kert)
  • mosás-vasalás egész hétvégén, Emma bőrönd, nagyon stresszelt gyerek is én is
  • Rómeo és Júlia Emmával és Fannival, abszolút siker, Fanni elkezdte értékelni Shakespeare-t
  • Emmával befejeztük a Gullivert
  • Ella feláll, mindenhol, ahol meg tud kapaszkodni, és aztán elborul:(
 Ez mekkora zene volt...amikor még fiatal voltam :D

Ez meg most tetszik...de nagyon !


Megjegyzések