Anyák napja Spenót


Mama and Baby Drawing Ce qui a changé depuis que tu es née

Tegnap még csak én számítottam. Ma már csak ti négyen vagytok a fejemben (meg persze Apa, őt se hagyjuk ki).
Tegnap még 8-10 órákat aludtam mélyen. Ma már csak felületesen, állandó készenlétben "pihenek".
Tegnap még ez volt a mottóm: Carpe Diem. Ma már tervezés, és listák nélkül káosz az életem.
Tegnap még volt időm enni. Ma ... jesszusom. Ettem én ma egyáltalán?
Tegnap még fogalmam sem volt ki Szofi a zsiráf, Bob a mester létezése pedig végképp ismeretlen fogalom volt számomra. Ma velük kelek, velük fekszem.
Tegnap még csak könnyen meghatódtam. Ma már szökőkutat tudnék üzemeltetni a könnyeimmel.
Tegnap még bőven volt hely az autómban (nem is volt autóm, jó volt a tömegközlekedés is). Ma már csak tetrisz játék módjára férünk be a kocsiba.
Tegnap még simán lehetett rosszkedvem egész nap. Ma elég egy pici mosoly valamelyikőtöktől és jobb kedvre derülök.
Tegnap még csak egy pár fényképem volt. Ma már hatalmas kötet fényképalbumok, és több gigányi merev lemez tulajdonosa vagyok.
Tegnap még Vészhelyzetet néztem, Twin Peaks-et, X aktákat. Ma már csak Violetta, Hannah Montana vagy valamelyik vámpíros szörnyűség maradt nekem.
Tegnap még mindent magamért csináltam. Ma már mindent értetek csinálok.
Tegnap még az enyém volt a testem. Mára már mind a négyen egyek voltatok velem.
Tegnap még jelentéktelen voltam. Ma már nélkülözhetetlen vagyok.
Tegnap még csak álmodtam az anyaságról. Ma már négy gyönyörű gyermek édesanyja vagyok.
Tegnap még nem tudtam hogy létezik az a szeretet, amit ma érzek. Ma már tudom, milyen az anyai szeretet.

Az egyik kedvenc versem, amit mindannyian hallgattatok tőlem, odabent. Ez az én "szerelmi vallomásom" nektek:D
Beney Zsuzsa: Anya dúdolja

Azt kérdezed tőlem
hogyan vártalak?
Mint az éjszakára
fölvirrad a nap,
mint a délutánra
jön az alkonyat,
mint ha szellő jelzi
a förgeteget-
ezer pici jelből
tudtam jöttödet.
Mint tavaszi reggel
a nap sugarát,
fagyos téli este
jégcsap illatát,
mint az alma ízét,
tejet, kenyeret-
pedig nem is láttalak még,
úgy ismertelek.
Mint a fény az árnyat,
záport a virág,
mint patak a medrét,
madarat az ág,
mint sóhajos nyári éjjel
a fák az eget-
mindenkinél jobban téged
így szerettelek


Megjegyzések