Végre VAKÁCIÓ

Elkezdődött az iskola! Zene füleimnek ez a csend ami körülvesz! Tuti, hogy neked is kedves olvasó ott, a képernyő előtt. A mosoly az arcodról letörölhetetlen, mi? Én konkrétan így néztem ki kedd reggel, amikor a kölkök elindultak a suliba.


Már azt hittem sosem jön el ez a pillanat. Miután 2 hónapon keresztül másból sem állt az életem, mint programot találni utódaimnak, hogy ne a házat zúzzák felismerhetetlenné, most kellene velem egy 

LOreal reklámot forgatni. Csönd van, mert megérdemlem! Medencézés, játszóházazás (mer ugye nem keveset esett az eső ezen a nyáron), a Jégvarázs végtelenített lejátszása 24/24, az "anya húzd ki a hajam, ne inkább göndöríts" fodrászkodásnál már erős késztetést éreztem, hogy megfogjam a bőröndöm, és egyedül vágjak neki a nagyvilágnak. Felszállni az első gépre, mindegy mi az úticél, csak messze innen, nagyon messze.  Hát a fax kivolt július vége felé, amikor is elindultunk nyaralni, ami azt jelentette, hogy még brutálisan leharcoltabb állapotban tértem haza, mint ahogy elindultam. 
Tehát ezennel megkezdtem 6 hetes regeneráló wellnes pihenésemet, ahol meglazult agytekervényeimet próbálom megjavítani, és időpontot kértem a fülészetre is, mert augusztus utolsó hétvégéjére már a zajtól csak simán rezonált a bal fülem, és egyre kevésbé hallottam környezetem hangjait. Aztán lehet hogy a fülész csak simán átirányít majd az ideg -elme osztályra, "fura hangokat hall" szindrómával. Meglátjuk!
Azt hiszitek vicclek, vagy túlzásokba esem? Bárkinek kölcsön adom a 4 kölkömet, tuti hogy 24 órán belűl visszahozná őket. Hogy miért is?

- Tehát a fülem a  minden három percben (és még nagyot mondtam) következő kiabálásoktól ment tönkre: Anyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Már megint báááááááááááááááááánt! Vagy: Anyaaaaaaaaaaaaaaaa, most ezt szeretnéééééééééééém, Vagy: Anyaaaaaaaaaaaaaaa, most azt szeretnéééééééééééééééém. Vagy: Anyaaaaaaaaaaaaaa, hol vaaaaaaaaaaaaagy? Itt konkrétan már a WC-ben bújkáltam, és onnan kiabáltam vissza könnyek között: Itt már szxrni sem lehet? Apropó WC!

A legkirályabb amikor te éppen szükségleteidet végzed, de úgy járkálnak ki be a fürdőszobában, mintha ott sem lennél. - Anya elvittem az alapozód!  - Anya, segítesz kibontani a Legos dobozt? - Anya mikor indulunk az állatkertbe? Ja, a Bébi csak simán a  többieket utánozva, kizárólag a mondatok első szavát képes ismételni de azt egyfolytában, megállás nélkül, ugyanazzal a hangsúllyal: - Anyaaaaaaaaa? - Anyaaaaaaaaa? Ugye mire jó a nyári szünet? A nagyok tanítják a picit, aki fogékony minden "jóra"!

Végre visszakapom a nyugodt estéimet. Ugye a "Holnap iskola, mindenki ágyba azonnal! mondatot az elmúlt 2 hónapban nem igazán tudtam durrogtatni, na de már a múlt hét vége felé elkezdtem gyakorolni, milyen hatást tudok kiváltani vele. Végre nézhetek híreket,  filmeket, és nem a Baby TV vagy a Disney Channel gépröhögős "cuki, gyerek" sorozatait. 

Jöhetnek a csajos ebédek, hirtelen túl jó idő lett. Mintha még a napocska is érezné, hogy most van itt a ideje, hogy süssön, és egy teraszon dumcsizva kipihenjemaz elmúlt hetek fáradalmait. Jó pihenést minden HTB anyukának! 

back_to_school_family_cartoon




    



    



    



   

Megjegyzések