09.15.-09.21.


  • Emma szeme picit romlott, ezért tágította a pupillát a szemész és így írta fel a szemüveget, már a keretet is kiválasztottuk, nagyon csini benne :) Valaki árulja el nekem, mi kerül egy szemüvegen 395 euroba, még ha a biztosítónk fizeti is ???????????
  • Fanni különórái újra indultak a héten, angol, német, kínai - és tök lelkes, megdöbbentő, végre valami lelkesíti :)
  • A hetet egyedül küszködtem végig a balettal, de azért ez jó is, mert így láttam Regine-t is action közben és hát fényévekre van az orosz balett tanárnőtől (bár őt is nagyon szereti Emma). Hová nő ez a lány?
  • Szülői értekezlet: Yovant egy diktatúrában simán el tudom képzelni. Na nem mintha ez olyan nagy baj lenne Emmának, de.....a kopogok hármat és felemeled az ardoise-t az eredménnyel, második osztályban kicsit túlzásnak tartom. Ennyit a magyar "poroszos" oktatásrol :D
  • Van egy 60 cm-es zsír tumor a hátamon, na mi jön még?
  • Ja és cél szentesíti az eszközt...sajnos :(
  • Beszereztem 12 db Violettás meghívót a szülinapra, és leszerveztem a bandát a Bowlingba. 
  • Ella dög beteg volt egész héten, a hét közepéig az alvás órák száma a 15-öt sem érte el, csütörtökre úgy néztem ki, mint egy zombi. A gyerek orrán száján ömlött a takony :(
  • Ja a hét filmje: 

Megjegyzések