09.08.-09.14.

  • Mivel a takarítónő helyettese bemondta az unalmast, kénytelen kelletlen, de végig vaxoltam a házat napról napra
  • Ella védőoltás
  • Edi botox, és kerestem Annecy Nord kijáratot, csak nem létezik...jól eltévedtem hülye férj miatt, ahelyett, hogy osztonből vezettem volna :(
  • Emma és Fanni megint jól beégetett Vincent előtt, de mondhatni ez már menetrendszerű, és megkezdődött a szerdai őrület a balettal
  • Túl vagyunk a szociális munkás családlátogatásán, az ügyet lezárta, de persze a rendszerben "nyoma" marad. Most akkor innentől kezdve, ha valamelyik szomszed bejelenti, hogy Edit nyúzzuk, mint a nyulat, csak mert rájün a dilihopp, akkor mi lesz a következő lépés? A kérdés csak úgy kilőve az űrbe....
  •  Jeune Genevois:
  • Nyugis hétvége. Megkaptam Edi listáját, frankón csak egy csomag színes ceruzát nem sikerült begyűjtenem a listáról. Röhej!
  • Emma már megint leesett a lóról, jövő hétre már 2 adag tortát kell sütnöm :)
  • Dumcsiztunk Nattal. Jól esett, a csaj nem is a mennyből jött :) Azér ez megnyugtat :P
  • Elegem van a mosókonyhából, a mosó és a szárítógép-vasaló kombóból :( 
  • Na igen, ezen agyalok. Rá kéne jönni, hogy ez nekem micsoda, de már teljesen elveszítettem önmagam. Talán az olvasás.....

 Még mindig nyár van, de a reggelek csípősek :)

A hét filmje :D

Megjegyzések