09.09.-09.07.

Hát akkor essünk neki megint, mert eltrehánykodtam az augusztust :D
  • Iskola iskola iskola, napról napra egyre kevesebb maradt itthon, csütörtökre már csak a bébi volt velem 
  • Másfél óra sorban állás lovaglásra beiratkozás? Minden percet megért (szarkasztikus vagy ma Livi), foleg 427 eurot, azt hittem tépik a karom, ahogy átnyújtottam a csekket
  • Mindössze 5 perc a balett beiratás, és úgy néz ki onnan meg visszajön vagy 200 euro, mert a csütörtöki csoport már nagyon előre jár Emma tudásához képest. Sebaj, van helyette szolfezs ugyanannyiért, tehát a pénz nem vész el, lesz hová vándorolnia :(
  • Hallójárat gyulladás, ugye csomó jó hírem van, igen én hallok nagyot napok óta és csakis a saját visszhangommal beszélgetek
  • MDPH: jövő héten családlátogatás, kicsit túl gyorsak voltunk, csinálhatok minden papírt újra
  • Ja..a csúcsok csúcsa. Bejelentett minket egy anonim szomszéd, hogy bántalmazzuk Edit. Úgy szeretnék átmenni anonim szomszédhoz és otthagyni a gyereket 24 órára neki. Ordítson minden ok nélkül az ő fülébe, és akkor jól bejelentem a gyerekvédelemnél, hogy bántalmazza a gyerekem. Már fel sem izgattam magam...
  • Azért valami jó is történt, 3 hónap után ismét eljutottam fodrászhoz, sőt a bántalmazott gyerek haját is lenyirattam, tiszta Justin Bieber lett már megint :D
  • Péntek este megleptem férjet munka közben, tanít a drágám :D
  • qu importe és Paku Paku - olyan jó értelmes emberekkel vacsorázni :D
  • Ja és én locsoltam anyósnál egész héten, kedvem lett volna jól beszárítani a növényeit, de aztán a józan ész meg az én lágy szívem észhez térített.
  • Ja, és végre nyár van :D


Megjegyzések