Hogy miket talál az ember? ( a kölkeimben minimum Picasso veszett el)

Leszedtem a karacsony fá(ka)t! Jaj tudom, én ilyen nagyzolós több karácsonyfát díszítő sznob vagyok. 1 nagy igazi 2 méteres a nappaliba, a régi műkarácsonyfa meg a mi hálószobánk sarkába ahonnan mindenki jól látja (kölkök ahogy jönnek mennek a saját szintjuk meg a földszint között, a vendégek is akik érkeznek).
Mivel hullott az igazi, gondoltam akkor lekapom a dekót, és elpakolgatom nyugisan. Ilyenkor mindig leselejtezem a törött, csorba, szétszakadt stb. díszeket, szétválogatom a képeslapokat, az ajándékkártyákat, szarrágó módjára elpakolom Jó lesz jövőre! felkiáltással a megmaradt szalvétákat (amiket persze soha nem fogok használni, mert elfelejtem, és megveszem majd a követező csomagot)...igen megint tudom, a gyűjtögető szenvedélyem határtalan, én leszek az a 80 éves mami akit a szemetéből fognak előhúzni, mikor már bűzlk a tetemem, és a macskák is álló felborzolt farokkal köröznek körülöttem.

Szóval pakolászom a cuccokat, és előbb utóbb minden évben ugyanoda lyukadok, a kölkök éves iskolában, óvodában gyártott karácsonyi ajándékaihoz. Kidobni nincs szívem, használni, díszíteni egy-kettővel lehetetlen (használhatatlan pontosabban), de kiváncsi lennék, hogy minden évben csak nekem jutnak ugyanazok az idétlen, fantáziátlan mécsestartók, vagy máshol az óvónők, tanítónők kicsit több fantáziával vannak eleresztve?
A gyerekek szívvel, lélekkel készítik, és mindig látom az izgatott várakozást a szemükben, amikor kinyitom a becsomagolt ajándékot, és persze mindegyik ajándékban az én képzőművészeti zseniim műremekét látom, amikor minimum a Christies-ben lesznek kiállítva évek múlva.
Van kedvetek egy mini kiállításhoz?

Ezek az én utódaim remekei:

Eduard 2013

Eduard 2010 - Pető Intézet - EZ a  KEDVENCEM


Eduard 2011

Eduard 2012

Emma 2013

Bazár


Megjegyzések

Megjegyzés küldése