12.16.-12.22.

  • Nagyon nehéz és programokkal teli karácsony előtti utolsó hét
  • Elkészült a mézeskalácsház, feldiszítettünk minden fenyőfát
  • 1 trimeszter eredményei (nem éppen a legjobbak, és gondolom ez még tovább rontott a nem létező karácsonyi hangulatomon
  • 39 éves lettem!
  • Sok sok csoki
  • Ella 9 hónapos kontroll!
  • Fogorvos.....fuj....de vegülis tök jó volt, büszke voltam magamra!
  • B1 nyelvvizsga Cluses-ben, a Mont Blanc lábánál, nagyon messze, késő este a zuhogó esőben, nem mondom, hogy nem fostam össze magam egy párszor hazafelé jövet
  • Dalma elment, pár órával késóbb elsírtam magam az üres szobában
  • Fodrász, kozmetikus, 1-2-3 ruha készülődés a 4 évszakra (szörnyű buli volt, én soha többet oda nem teszem a lábam)
  •  Utolsó ajándékok
  • Sok sok kávé, kevés alvás, valaki mindig köhög vagy hány éjszaka
  • Karácsonyi filmek és karácsonyi zene, mint például ez
  • Nagyon sok magamba zuhanás, emlékek  emlékek, és sajnos nem mindig boldogok (szentesték, hangok, illatok, zenék, szavak, pillanatok) pr^bàlok túllépni rajtuk



Megjegyzések