11.25.-12.01.

  • Beköszöntött a tél, hideg, szeles, sok-sok hóval 
  • Nyanyó meglatogattott minket, es hozott sok-sok finomságot. Ilyeneknek örültünk, főleg én tiszta szívből, hogy tejföl, túró, gyulai kolbász, 50db túró-rudi, 2 nagy doboz Milka szaloncukor (Feketeerdő), Éva Advent 
  • Adventi koszorút újra építettük
  •  Orchestrat es H&M-et kifosztottam ünneplő ruhák miatt
  • Ferj Brüsszelben, Emma megint velem aludt
  • Emma " Anya ha nagy leszek enekesnő szeretnek lenni, mint Violetta, es Anyuka, mint te"
  • Edinek egyre jobban megy a Hull a pelyhes
  • Emmának még döcög a Száncsengő, de már egyre ügyesebb
  • Nincsenek jó napjaim, mérges vagyok, fáradt es kimerült vagyok, stresszelek a januártól, próbálom fejben összeálltani a napokat segítseg nelkul, egyenlőre nem sok sikerrel
  • Probáltam elterelni a figyelmem ilyesmikkel mint Holiday vagy Notting Hill de csak ideig óráig lett jobb kedvem 
  • Dédi jobban van, kijöhet a kórházból, előhívattam neki egy csomó fényképet, főleg amiket Pesten csináltunk
  • Vasalás, mosás, szárítás, ebből állt a vasárnapom, és közben ezt hallgattam 90-es évek zenéi (mindíg olyan hajat akartam, mint Chynna Phillipsnek, de tul nagy orrom volt, van, lesz hozzá :(
  • Babás délutánt tartottunk Bahia-val és Vero-val.
  • Képek: 









Megjegyzések