12.02.-12.08.

  • Ella 9 honapos lett a heten
  • Tulestunk Edi elso btox kezelesen (majd kene errol irnom egy jo kis sztorit, na de mikor?)
  • Kipucoltam a konyhat az utolso polcig, mert nem talaltam mazsolat:)
  • Jott a Mikulas, ejfelkor csokit dugdostunk minden kiscsizmaba
  • Fogorvosi vizit, ahol kiderult hogy osszesen 2 lyukas fogam van, es egy csomo fogkovem, es meg mindig nagyon gyerekesen viselkedem a fogorvosnal, es ezt valoszinuleg 90 eves koromra sem fogom tudni levetkozni
  • Csutkan hallgatni ezt  na meg ezt Boegebol lefele jovet a szallingozo hoesesben:)
  •  Fanni megcsinalta a szakmai gyakorlatat es imadta en pedig nagyon buszek voltam ra
  • Taxit jatszottam egesz heten, ingaztam az iskola, a klinika es a haz kozott
  • Parizs.Versailles hetvegen, tele elmenyekkel, uj ismerosokkel, nagyon elfaradtam de nagyon nagyon elveztem
  • Rajottem, hogy tok jo kolkeim vannak, es birnak viselkedni, nagy meglepodes egy parizsi etteremben
  • Rajottem, hogy tok huylek a kolkeim, es nem birnak viselkedni egy versailles-i szallodaban
  • Rajottem, hogy nem kene ezen ennyit gorcsolni







Megjegyzések