Rejtekhely vagy titkok?

A 2 könyvet egyszerre vettem és gyors egymásutánban olvastam. Először a nagyon reklámozottal kezdtem, jó volt kézbe venni, sokat vártam tőle.
Jó volt, de 3 nap kellett hozzá. Nem bilincselt magához, érdekelt, de nem annyira hogy más ne legyen fontosabb.


Aztán jött Corine Gantz, és keresem a szavakat. Én ezt a könyvet csak leemeltem a polcról. mert tetszett a borítója. És bár már nem tudom hányszor hallottam életem során a "never judge a book by its cover" süketelést...hát. Ez a könyv vitt magával, utaztam, illatokat éreztem, szorult a szívem, mosolyogtam, aggódtam a szereplőkért. Nagyon jó könyv, nagyon jól megírva. Ott voltam Párizsban abban a házban. A titkok közt csak egy nagy felfújt lufi. A Rejtekhely Párizsbant érzed az orrodban, látod a szemed előtt, borzong a bőröd, és minden pillanatomat kitöltötte amíg befejeztem. Az az igazi letehetetlen könyv. És örömmel tapasztaltam, hogy nem vagyok egyedül ezzel a könyvvel kapcsolatban :D http://olvasoszoba.blogspot.fr/2014/06/corine-gantz-rejtekhely-parizsban.html

 

Megjegyzések