Bridget meg az Ő harmadik könyve

Nagyon vártam, A Jones könyvek azon tipikus könyvek, amiknek nagyon jót tett a filmes változat. De, most a harmadik kötetnél megint azt éreztem, amit az első kötet olvasása közben. Jó, jó, felkapott, trendi ezt olvasni, ráadásul angolul, de annyira nem köt le. Aztán jött a film, és imádtam, a könyvet is másképp olvastam újra és újra. Másodjára nem estem ebbe a hibába, nem olvastam az eredeti regényt, megvártam a filmet. Tudtam, hogy jó lesz. Ezzel a szereplő gárdával csak jó lehet. 
De túl sok idő telt el a második film óta és nagyon kiváncsi voltam, hogyan folytatódik a történet. 
fielding-bridget
Bár ne tettem volna. Biztos vagyok benne, hogy a harmadik film is szenzációs lesz, de a könyv olyan szinten unalmas volt, hogy sikerült befejeznem 3!!!!!! igen igen 3 hónap alatt. Csak akkor vettem a kezembe, ha éppen nem volt más olvasnivalóm. Szörnyű volt, de lelkiismeretesen végigkínlódtam. Bridget immáron 51 éves, két gyermekes anya, ráadásul özvegy, de nem kevésbé bohókás, szeleburdi és szeretnivaló, mint anno harmincas szingliként. Mark Darcy - élete szerelme - hirtelen hal meg és Bridget magára marad a gyerekekkel. Mark már 4-5 éve halott és bár anyagilag bebiztosította a családját, mégis hatalmas űrt hagyott maga mögött. Igazából a történetben elég gyorsan oda jutunk, hogy az ember elfelejti az eltelt kb. 15 évet, mert főhősnőnk ismét a súlyával, a kalóriákkal, az alkoholegységekkel, na meg a pasivadászattal van elfoglalva. Már amikor elkezdtem olvasni tudtam, hogy Mark halott, hiszen már minden normális "hírcsatorna" leközölte a gyászhírt. A People-tól kezdve az OK!-ig vezető hír volt "Mark Darcy halála". A TIME magazin szerint, az írónő telefonon közölte Colin Firth-tel a hírt, megkérdezte, hogy van-e vele valaki és ül-e, olyan volt, mintha tényleg meghalt volna valaki, fel kellett dolgoznia a színésznek, Fielding meg majdnem részvétet nyilvánított;). 
Helen Fielding anno igazi kultfigurát teremtett, azóta is virágzik a harmincas nők életét bemutató iparág, most viszont bemerte vállalni, hogy Bridget számára is múltak az évek. Kíváncsi vagyok, bár erősen kétlem, hogy ezzel is képes lesz-e követőkre találni. Nem tartom valószínűnek, hogy hirtelen az 50 lesz az új 35-40. Bár én már semmin nem csodálkozom.
Film Title: Bridget Jones: The Edge of Reason.

Megjegyzések