Bodza bisztró

Pillanatok alatt Papp Diána rajongó lettem. Nekem elég volt a habcsók, meggyőzőtt és imádtam. Alig vártam a nyári szünetet, hogy a többi könyvét is magaménak tudhassam. Én úgy járok a Libribe bevásárolni, így évente egyszer, mint más hetente az éléskamrát tölteni. 
Tehát a Bodza is jó, visz a történet, mint az eddigi könyveinél, simán bele tudtam képzelni magam a főhősnő helyébe, hiszen nagyjából a saját korosztályom. Gondoltam én az első oldal alapján. " Akkor viszont belekarcolta a falba kedvenc együttese nevét. Bros forever, írták ki a barátnőjével, de nem sokáig örülhettek, már rájuk is rontott a pénztáros."
Ez az ici pici hiba megkavart. A főhősnő 32 éves ...én ugye lassan 40. Nekem még Bros forever volt 1988-ban, na jó még egy picit 89-ben is. Na de ha valaki ebben a pillanatban 32 éves akkor épp csak általános iskolába lépett az a  pici lány, amikor a szőke ikrek vadították a népet barna haverjukkal. Abban az időben még az iskola kezdő pisisek (már ugye nekem kezdő tini szemmel) Barbie babákkal játszottak, már ha megengedhették maguknak a delikvens szülei. Na szóval ennyi kritika. Ja még valami. Egy 40-es pasast "fiúnak" titulálni egy egész regényen keresztül már nekem volt kínos. Egy idő után már csak átugrotta a szemem a "fiúzást", de mondom. 

Bodza Bisztró
Kimondottan tetszett, hogy nem a szerelmi szál áll a középpontban, nem csak erről szól a történet, Petra elég hamar választ és jó olvasni, hogy nem minden rózsaszín, életszagúan festi le a kapcsolatukat. Végre egy könyv, ami a fiataloknak nem egy "álmot" fest le, hanem igenis szembe állítja a való életet a Facebook - valósággal.

bodza_bisztro1.jpg
A könyv amolyan gasztro regény is, a recepteket elmeséli az író, hogyan kell elkészíteni pl. a bodza szörp, meg a gesztenyés-sütőrökleves, a rozmaringos burgonya stb. 
Jó, élvezhető, olvasható, simán végeztem vele 2 nap alatt :)

Megjegyzések