05.12.-05.25.

  • Már megint 2 hét, de nem győzöm, és egyfolytában úszom az árral
  • Tavasz van, vagy tél vagy nyár, már a fene sem tudja
  • Tehát ott tartottam, hogy fosós-hányós, és végig fetrengtem a hétfőt, kedden már sokkal jobban voltam a gyógyszertárnyi pirula hatására
  • Anyósomék leléptek Krétára, segítség nélül maradtam.
  • Szerdán bekövetkezett, amit tudtunk, hogy meg fog történni..mégis fájt mindenkinek (neki, nekem, gyerekeknek, kollégáknak)
  • IKEA
  • Idegesít, a nyakamon van, és szörnyen idegesítő
  • Interjú :D
  • Stressz, számolom vissza  a napokat a műtétig
  • Edi megbetegedett, bakteriális torokgyuszi, király, csak el ne kapjam a műtétig
  • Műtét, a kórházban mindenki aranyos, próbálom túlélni a napokat. Nagyon egyedül vagyok, befejezem az összes könyvet, de írni nem tudok. Legjobb barátom a TV, és a fájdalomcsillapítók.
  • Hazajöhetek. Ella szinte meg sem ismer, nem kapok cinkos mosolyt, elszokott tőlem a kisbabám. Csak apát akarja.
  • Nem szólhatok, nem kiabálhatok, csendben szenvedek. Annyi minden jár a fejemben, de csak tartogatom a gondolataimat. Majd sorrendbe rakom őket. Majd. Már megint halogatok. Csak halogatok, már művészi színvonalra emeltem a halogatást. Elmegy mellettem az életem, és már nem is teszek ellene semmit :(
  • Anyák napja






Megjegyzések