Fogadkozunk, fogadkozunk?

Már megint itt vagyunk. Január elseje. Már megint mindenkinek fogadkozási kényszere van...de minek? Minek kell ahhoz egy nap, nevezetesen újév napja, hogy változtasson az életén, szokásain, hülyeségein? Valamit vagy csinálsz vagy nem! Ehhez nem kell pezsgősdugó, visszaszámlálás, tűzijáték. Szerintem. Kapásból 3 ember jut eszembe 2014-ből akik egyik pillantról a másikra leszoktak a dohányzásról. Én speciel egyik pillanatról a másikra lettem fitness klub tag, és járok viszonylag rendszeresen mozogni. Ja jut eszembe....híztam, amióta sportolok. Röhej! Más fogyni jár oda, én hízni! De megint van erőm, és újra bírom a strapát. És jobb kedvem van, tudom, hogy ennek a megemelt hormonszinthez is köze van, de jó érzés kijönni a medencéből. 
40 éves lettem. 40!!!!! Hát asszem lassan előfizethetek az eletetazeveknek.hu hírlevelére, és elkezdhetek azon aggódni, hogyan fogom összekuporgatotni a nyugdíjam :( Na jó, azért még egy utosó esélyt adok magamnak, és egy férfi utódnak...hátha. De ez már az utolsó utáni pillanat, a legutolsó utáni...hátha. És lassan a temetésemre is gondolnom kell :(
És ugyan még 4 hét, de valami azt súgja, hogy sikerül az a poszt az EFCNI-nél amit megpályáztam. Reménykedem, végülis a remény hal meg utoljára..

Meglátjuk, 2014 sok minden volt csak jó év nem. 2015 sokkal sokkal jobb lesz. Minden szempontból. Valami megváltozott bennem, szinte egyik napról a másikra. Még nem tudom, hogy mi, csak érzem a változást. Érkezik megállíthatatlanul. Igen, tudom, végre tettem érte, hogy kikecmeregjek az állófosból, de nem számítottam rá, hogy ilyen gyorsan visszatudok ülni a bicajra. Valahogy arra számítottam, hogy többet fogok esni, vagy nem bírom a tempót, de most még gyorsítanék is.....Sokat kell még tanulnom, és érzem, hogy sokat fogok tanulni ebben az évben.
A voir :) Avoir :) És én tudom min mosolygok most!

Megjegyzések

  1. {\rtf1\ansi\ansicpg1252
    {\fonttbl\f0\fnil\fcharset0 ArialMT;}
    {\colortbl;\red255\green255\blue255;\red34\green34\blue34;\red255\green255\blue255;}
    \deftab720
    \pard\pardeftab720\partightenfactor0

    \f0\fs26 \cf2 \cb3 \expnd0\expndtw0\kerning0
    \outl0\strokewidth0 \strokec2 \'c9n fogadkoztam... :) tudod, mindenki m\'e1sk\'e9pp h\'fclye (ez a mott\'f3m). De az sem pisk\'f3ta, hogy egyszerre akarsz sz\'fclni \'e9s saj\'e1t temet\'e9st tervezgetni. :) \
    \
    Dr\'e1ga Mamianya, B\'da\'c9K! Hi\'e1nyzol! Drukkolok neked tiszta er\uc0\u337 mb\u337 l! }

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése