06.16.-07.06.

3 hetet összefoglalni...miért csinálom ezt? Most ráfoghatnam a lábadozásra, de nem lenne teljesen igaz. Az abszolút áll, hogy hulla voltam, és olyan szinten depis, hogy már magamtól rosszul voltam a végén.

 Már én könyörögtem az orvosnak gyógyszerért, mert nem bírtam magam elviselni, de ne fussunk ennyire előre:






  • A jónius közepe  a balett előadás jegyében telt, én pedig jól beégettem magam a KORE-sek előtt, hogy Skype-on részt szeretnék venni a közgyűlésen. Aha, hát nem vettem részt, mert a balett előadás miatt rohangáltam a lányokkal, fodrász, kozmetikus, uzsonnás zacskók. Valamiért az a fixa ideám volt, hogy a közgyűlés vasárnap lesz megtartva. Hát szombaton volt...nem ragozom. Dupla égés!
  • Balett előadás szuper szuper szuper volt! 
  • Annabel túl a műtéten, ahol tudtuk segítettük, Olivier Kínában, kölköket fuvaroztuk, Charlotte pici lelkére vigyáztunk, mert nála az anyjáért való aggodalom úgy jött ki, hoyg egyfolytában máshol akart lenni, csak otthon nem. Nálunk volt, volt olyan este, hogy 6 gyerekem volt:)
  • Intéztem Orsinak szeptembertől nyelviskolát
  • Intéztem Orsinak lovaglást
  • Intéztem Orsinak gyakorlati, szakmai nyelvtanulást
  • Edi újra lovagol

  • Megjött az új ebédlőasztal, amit máris le kell cserélnie az üzletnek, csöppet hézagos kezd lenni a fa, ahogy szárad :(
  • Fete de l'ecole Emma és a film

  • Fete de l'ecole Edi 
  • Fanni megbukott, hiába könyörögtem, mindenkinek, akinek csak lehetett, a kisasszonynak meg kell mutatnia, hogy képes tanulni is, nemcsak "semmit" csinálni
  • Leájultam vacsora közben a konyhaszékről
  • Könyörögtem megváltásért az endokrinológustól
  • Majd átvettem a gyógyszeres dobozt, és miután a gyógyszerész közölte: Ezentúl élete végéig minden reggel, éhgyomorra kell bevennie ... az Élete végéignél, hát..basszus, na: velem könnyezett a csaj :(
  • Küzdök a mellékhatásokkal, állítólag pár hét és elmúlnak :(
  • Utolsó hét a suliban Emmának, minden nap beöltözés, kirándulás.
  • Emma bizije nagyon szép lett:) Legalább az övé nagyon szép lett.
  • Jaj...World Cup. És végre miután nem tudom hányszor végig hallgattam, hogy ennek a tornának mekkora esélyesei a franciák, kiejtették őket a németek. Halleluja!!!!! Ahogy Dechamps fogalmazott, "helyére" került a csapat....ahogy mondod életem, ahogy mondod.
  • Mosoly....majd róla később.
  • Aranylakodalom...wooow. Gyerekek nélkül, 1600 méteren Manigoud-ban. Imádtam.  A kaja, a  szálloda, a szervezés fantasztikus volt. Ja és ez már hivatalos, maximum 31 évesnek nézek ki :D


  • Vasárnapi ebég a kínai "osztaggal" tök jó volt, betegre ettem magam csájníz kajával, Fan kitett magáért, mint mindíg és a kedvenceimet főzte.
  • És a priceless fíling: amikor rájössz, hogy anyósod, akire hétvégén összesen 2 azaz 2 gyereket bíztál (a bébit, aki minta bébi, és a 7 évest aki önellátó), zéro nagymama, és hihetetlen módon csalódsz, hogy nem tudsz a gyerekeidnek, oylan nagymamát adni, mint amileyn a tiéd. Hozzámvágta a gyerekeket amikor megérkeztünk a 24 órás "eltávból" és még hozzá tette lenézően: Jól szórakoztatok? Igennel, mosolyogva válaszoltam. És még pricelessebb, amikor rájössz a hétvégi fészbuk hírfolyamodat nézegetve, hogy anyósod csatlakozott a Stop immigration in France nevű csoporthoz.
  • Ugye mondtam már, hogy jó fej a "családom"? 
Zenék, hogy miket találtam az elmúlt 3 hétben:
 ez Emmáék egyik balett dala volt :D

Ez meg egy nagy klasszik, és igazi nyári emlék :D
Másik nyári emlék :D

Még képek csak úgy, és ígérem magamnak többet nem csinálok 3 hetet egyben:






Megjegyzések