És csak növekszik és növekszik a szívem

Valamiért márciusban a szívem úgy gondolja, hogy képes egyre nagyobbra és nagyobbra nőni.

Annyira féltem, hogy nem tudlak majd annyira szeretni, mint a testvéreidet, féltem, hogy már túl "öreg" vagyok hozzád, már nincs bennem elég tűz, energia, játék amivel ugyanolyan örömteli gyerekkort  tudok neked nyújtani, mint a testvéreidnek.De abban a pillanatban, hogy megérkeztél erre a világra, megérintettem pici tested, jólesően hozzám bújtál, sírás nélkül, belenéztél a szemembe, minden félelmem eloszlott. Az a feltétlen bizalom, ahogy megérkeztél erre a világra, konstatáltad: Nekem itt jó, itt van anya! Nekem ez elég volt, hogy újrakezdjem a hosszú éjszakákat, a bilire szoktatást, a dac korszakot. Veled.


Már nem is értem mitől féltem, elég ha rám nézel, rám mosolyogsz, és olyan egyszerű minden. Olyan gyönyörű vagy, olyan hisztis, de jól alvó, olyan figyelmes, de végtelenül fogékony a rosszaságra.

Te vagy az én negyedik babám. Az én "Mindenségem, az én "áldásom", így választottunk Neked keresztnevet.

Ma 1 éve születtél. Köszönöm, a feltétlen szeretetedet, bizalmadat, a mosolyokat, amiket graciously osztogatsz boldog-boldogtalannak :). Köszönöm, hogy általad sikerült megint valami újat tanítanom a testvéreidnek, és hogy papát  büszkévé tetted, te a legkisebb hercegnője.

Ne  nőjj meg túl gyorsan kérlek, maradj még egy picit "baba". Anya babája. A kis megfontolt, a kis csendes, a szemlélődő. Ráérsz még nagylánnyá nőni. Taníts még engem egy picit.

Szeretlek Szerelmem, drága Ellám. Boldog Első Születésnapot!










Megjegyzések