03.17.-03.23.

Tudom, uncsi vagyok csak a heti MOMoàrokat csinàlom egy ideje, de hat amikor az ember szenved:
  • fàj a hàtam, és a gyógymasszőr szart sem ér (hogy finom és nőies legyek) mehetek vissza gyógytornára ufffff
  • takarító üzemmód, a nappali kész, még a konyhát kell kipucolnom, de ezzel megvárom a jovo hetet, mivel hogy vasárnap még egy sáskajárást túl kell élni :D
  • Mason du monde: hogy én miket rendeltem?
  • Récapitulatif de la commande Maisons du Monde n° 7259777 mes articles
    Lampadaire Urban blanc
    Réf. 110 957
    Quantité: 1
    79,90 €
    Ensemble de 3 toiles Pink Cupcakes
    Réf. 122 108
    Quantité: 1
    39,00 €
    Toile Toscane
    Réf. 130 628
    Quantité: 1
    69,90 €





  • Edi éves orvosi ellenőrzés suliban, doktor néni "figyelem élénkítőt, koncentráció erősítőt" szeretne adni neki, én beleegyeztem, még az orvosokkal megbeszéli, talán akkor az érzelmi kitörései is enyhülni fognak, nem lesz annyira frusztrált....a voir!
  • Fanni nyílt nap, esküszöm, nekem kedvet adtak a tanulashoz, miért nem most kezdem a gimis éveimet ??????
  • Buli, buli, buli
Vasárnap este erről álmodoztam: 

Aztán rájöttem, hogy már megint bilibe lóga  kezem:(
Egész héten nyár eleje volt, 22-24 fokkal, erre vasárnap esett a hó, de miközben a nappalit vakartam, ezen járt az agyam.


Megjegyzések