12.26.-01.01.

Az év utolsó hete, háááát...nem volt egyszerű.



  • Hétfőn együtt ünnepeltünk sógoromékkal, állítólag anyósomat kikészítette Aurore :) Én még csak haragudni sem tudok rá, nem midnenki olyan hülye, mint én. Nincs szüksége sem a segítségére, sem a nagyszülői szeretetére, hiszen az ő oldalán még élnek a nagyszülők. 
  • Még sosem vásároltam be tök sötétben a szupermarketben. Életemben először és remélem utolsára ez a z élmény is megvolt. Nem mondom, hogy nem volt rossz érzésem közben, főleg, amikor kialaudtak a lámpák. Vártam, a hangos arab kiabálást és a robbanást....nem történt semmi. CSak arra kellett figyelnem, hogy nehogy mást tegyek a kosarba, mint amit szerettem volna :) Jó 1 óránk azzal ment el, hogy helyreállították a rendszert és végre ki is fizethettük, amit a sötétben bepakoltunk a kosarunkba.
  • Keresztszülők karácsonya. Steve és Emma influenza indul. Csodás este volt :)
  • Edi beteg, nagyon megviselte a láz :( 
  • Leckék kész, a ház nagyjából tiszta, megnéztünk egy csomó filmet :) 
  • Sütöttem sütit a termomix-szel. Borzalmas lett. A tészta iszonyat száraz, a citrom töltelék tól sok és nagyon savas. A Merengue volt az egyetlen jó dolog rajta. Recept újratervezés SOS 

  • Szilveszter, hát ez is megvolt :) Új év, megint mindenki fogadkozik, és természetesen semmi nem változik :) Viszont tök jót ettünk, nyami nyami :)



    Január 1. A nyugalom napja. Nem főztem, nem mostam, CSAK punnnnnyadtunk :) És megnéztük ezt.



Megjegyzések