01.02.-01.08.


  • Hétfőn még mindenki a nyakamon lógott, de MINDENKI. A hócsukám tele volt már. Leszedtem a fát, mert szegény már nagyon rossz paszban volt
  • Kedden mégawatts ha csak pár órára is de csönd volt a házban. Ella belázasodott :(
  • Megbeszélés a Veronique-kal: egy halovány reménysugár. Ő messze nem látja annyira tragikusnak a helyzetet, mint én. Sőt, nagyon kellett gondolkodnia, amikor elmeséltem az aggodalmamat. Kitöltötte a kérdőívet. Persze  a logopédusra és Nadege-re már megint várni kell. Mintha nem tudták volna, hogy december eleje óta kértem egy összefoglalót a mostani helyzetről :(
  • Olyan jó megint csak dolgozni, és elkezdtem tornázni. Igaz, egy picit jobban fáj a hátam, de hátha jó lesz. Szörnyen nagy pocakot növesztettem az elmúlt hónapokban.
  • Tököm kivan Südivel, meg az "üzengetéseivel". Újévi fogadalom, hogy befejezem "azon" emberek oldalainak nézegetését. Leszarom mit mondanak, gondolnak, írnak......ennyi.
  • Nagyon hideg volt a hétvégén.....nem mentünk végül síelni. 
  • Megszületett Emma "keresztlányom"?
  • Galette galette galette 

Megjegyzések