Gyógyulgatok....

Pontosan 2 hete éppen ezekben az órákban a műtőasztalon feküdtem öntudatlanul, remélve, hogy amikor felébredek egy fél jó hírrel vár az orvos. A fél jó hír megvan, márcsak a másik felére kell várnom. A műtét alatti gyors tesztben nem találtak rákos sejteket a kivágott fél pajzsmirigyemben, de a biztonság kedvéért meg kell várni a rendes citológiai vizsgálat eredményét. Lassan másfél hete, hogy itthon vagyok, és mivel az elején szigorú ágynyugalomra fogott az orvos iszonyú nehéz napokat éltünk meg. Igen többesszámban. Én és a család. És mire billentyűre akartam volna vetni, mekkora katasztrófa egy család életében, ha anya kiesik a napi mókuskerékből, addigra a kisember, az anya és a többiek bloggere megelőzőtt :D 
Az ágynyugalomat felváltotta a könnyített családi élet, de a  nap közepére már mérhetetlenül fáradt vagyok, mintha mázsás súlyokat cipelnék a végtagjaimon. A hormon szintem a béka feneke alatt, de időt kell adni a bent maradt fél pajzsmirigyemnek hogy átvegye kimetszett párja szerepét. Kapott pontosan 3 hetet. Addig, mint egy zombi kelek, fekszem, amit bírok megcsinálom, amit nem...na az egész egyszerűen kénytelen megvárni. És sajnos történt más negatív dolog is, ami tovább rontott a rossz kedvemen. Egyik kedvenc barátnőm (akinek 1 héttel a műtétem előtt volt biopsziája a mellében) megkapta a citológia eredményét, és mellrákot diagnosztizáltak nála. Nála. Annál a  nőnél, aki 4 gyereket szoptatott, soha életében nem dohányzott, nem ivott, és minden áldott nap, ha esik ha fúj ha dögmeleg van, ha fagy SPORTOL. Annál a nőnél, akit titkon mindíg irigyeltem, hogy honnan veszi az energiát, és próbálok felnőni hozzá. Példaképként szeretem, becsülöm. És akkor kap egy ekkora pofont az élettől. 
És miközben én még mindíg az eredményemre várok....Nem folytatom, mi minden jár a fejemben. Az egyik pillanatban pozitív vagyok, a következőben, meg...ÁÁÁÁÁÁÁ hagyjuk.
champ de coquelicot 3 Les plaisirs simples du printemps
Amikor már végképp elegem lett saját magamból, meg a nyavajgásból, hogy itt fáj, ott szúr, apró pici feladatokat adtam magamnak, és megfogadtam, hogy ha már itt a jó idő, akkor legalább kihasználom, és csináljak olyan dolgokat, amiket normál, egészséges üzemmódban soha nem lenne időm megcsinálni.

- Abban a pillanatban, hogy kisüt a nap, máris a napágyon feküdni (nyakam-vágás szigorúan takargatva), vagy sétálok először BABA NÉLKÜL! Aztán ha már több erőm lesz, már a babakocsit is bevállalom a dimbes dombos utcákon.
- Minden délután, attól függően, hogy ki hozza haza a gyerekeket a suliból (szülőtársak rengeteget segítenek), beszélgetni mindenkivel. Vége a rohanni kell, nincs időm trécselni időszaknak.
- Eper szezon: mire odajutottam volna, hogy én is eszem egy picit, addigra a kölkök mindent felzabáltak. Na ennek vége. Igenis kiélvezem az utolsó pillantig az eper szezont, és mivel Franciaországban 3-4 fajta eper érik elég sokáig, még bőven mit fogyasztani 
- Csak úgy hallgatni a madár csiripelést, meg a tücsköket (tegnap elaludtam így a kertben, már nem is emlékszem mikor történt ilyen legutoljára)
- Minden piac napon lemenni a piacra sétálni. 
- Kiülni egy fagyizó teraszára fagyizni (a fagyi nagyon jó a gyulladásra), tehát még jó alibim is van hozzá :D
- Előszedegetni a nyári cipőket 
- Ha jó idő van, minden este a kertben vacsizni (eddig utáltam, mert ki-be kellett hordanom mindent, most nem én cipekedek, most élvezem:D
- Cseresznyét lopni a szomszédtól (hé, éljünk kicsit veszélyesen..na jó, mielőtt nekiesnék a szomszéd cseresznyefájának engedélyt kérek Francoistól)
- Pipacsokat fényképezni, megtanítani ezt a verset Emmának:
Váci Mihály: Pipacsok a búzamezőben

Búza, búzakalász!
véle a szél hadonász:
hajlik, lengedezik,
amíg cseperedik.
Búza, búzakalász
 Színe még nem arany; 
mint a fű, csak olyan,
Szerte búzamező
zöld színben repeső,
- színe még nem arany.

Amíg érik a mag,
lassan jó nap alatt,
- könnyű kis pipacsok
szirma, lángja lobog,
amíg érik a mag.
Messze virítanak,
Lenge szirmaikat
Rázva vérpirosan,
mag felett magasan,
messze virítanak.


- Lábat lógatni a Genfi- tó vízébe, nem baj, ha hideg a víz
- Etetni a hattyúkat és a kacsákat
- Elpakolni a pulcsikat
- Elővenni a nyári ruhákat
- Paradicsomot ültetni 
- Új fürdőruha!!!!
- Málna sok porcukorral
- Mezítláb járkálni a fűben

Csak napi 1 dolog, csak napi 1 és hátha erősebb leszek napról napra!

petales de rose 4 Les plaisirs simples du printemps




http://nemharapaspenot.cafeblog.hu/2014/06/10/gyogyulgatok/





Megjegyzések