06.02.-06.15.

Nem időrendi a sor, hanem fontossági :D 2 hét alatt sok minden történt, de úgy általánosságban a nagy semmi:

  • Nem vagyok rákos, a teszt negatív, már csak a hormonszintemet kell skubizni, hogy bírja-e egyedül a baloldali pajzsmirigy a strapát, vagy szükség van hormonpótlásra.
  • Időpont a nőgyógyászhoz
  • Orsi megérkezett, majd elment, lediplomázott, és már jött is vissza, egy csomó túrórudival
  • Kinga csomag (hatalmas szív)
  • Fanni: teljesen tanácstalan vagyok, vagyunk...
  • Ella áll
  • Ella dumál_ tyien, no, meszi, és olyan mintha próbálná énekelni a szöveget a dalok után :D
  • Ella hisztis, nagyon hisztis...köszönjük meg Édesapjának
  • Ha már itt tartunk: Apák Napja
  • Nyár, tiszta erőből, aztán tiszta erőből késő tavasz
  • Eladom az autóm
  • Vettünk egy trampolint
  • Annabelt megműtötték
  • Csütörtökön 6 gyerekem volt
  • Visszaköltözött férj egyik régi haverja Kínából, hozta a családot...na majd erről később egy másik bejegyzésben
  • Listám, már mindent kipipálhatok...majdnem. :)
  • Elküldtem a babaruhákat, és összeraktam a gardróbot, halogatás királynő rulez!
  • Van egy csomó gyönyörű fényképem, nem is tudom melyiket rakjam ide :(


















Megjegyzések

  1. Ezek a fotók tényleg fenomenálisak!

    Fanni, ahogy lovagol, hát teljesen el vagyok kápráztatva!!!

    Apjuk és az apák napi ajándékok :D :D nagyon jó!

    A kicsik meg mind cukik, komolyan, kereshetek én jobb kifejezést, de nem találok: vattacukor mind!

    VálaszTörlés
  2. Igen foleg hogy alsogatyaban fogadta hodoloit:D Ennel sokkal jobbakat lottem, de hat azok khm khm nem szalonkepesek :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése