június 08.- június 14.

Egész jól hozzá lehet szokni a nem alváshoz, legalábbis ideig-óráig, de hogy már megint "miatta" nem alszom, már a hócsukám tele van a csajjal. Amúgy is tele van a hócsukám vele, de hogy még hajnali fél 5-kor ébreszt, mert neki megy a repülője....igen tudom. Nem vagyok az alkalmazkodás királynője, de torkig torkig torkig..unásig ismétlem magam:( A csaj egész nap semmi mást nem csinál a gyerekeimmel, csak ordít. Folyamatosan rá kell szólnom, hogy halkítson magán! OK stresszel a felvételi miatt, a nyelvvizsgája miatt, na de akkor is. Ennyi pénzért ne az én gyerekeimmel ordítson, még ha (belátom) tényleg nagyon hülyék, akkor sem!
Ennek következtében hétfőn csak tengtem-lengtem a fáradtságtól....
- Megvan a következő segítőm, őszintén remélem, vele szerencsésebb leszek. Augusztus 3.-án érkezik!
- Kész a medence, és már a zöld színű lötty is eltűnt belőle :)
- Kész az aszfaltozás az udvarban! Tök szép lett, és még férjet is rátudtam venni a hétvégén a pakolásra, kertészkedésre :)
- Chez Jules - csak mi ketten! Jó volt, jót ettünk, és jót tett nekünk! Téma természetesen, a megunhatatlan 5. gyerek!
- Találtam egy blogot, kijelöltem NAGY kedvencnek. 
- Elmentem a fülészetre. Gyakorlatilag a fülész kedvesen közölte, hogy más szakterületen kellene keresni a hibát, mert az én fülemben nem mászkálnak bogarak, és gyönyörű a dobhártyám, tehát minden daganatos megbetegedésről szóló elképzelésemet talán egy pszihónak kellene orvosolnia (ezt így nem mondta ki, de a mosoly és a hangsúly egyértelmű volt). De bakker akkor miért viszket a fülem belűl egyfolytában? Ok, az utsó takonykór óta megszűnt az érzés....3 hete, na de előtte hónapokig? Egy 10-es skálán mennyire néznek majd hülyének, ha kérek egy második szakvéleményt?
- Emily szülinap, én egész nap Maman Taxi-t játszottam, de Férj és Edi jól érezték magukat! A képek gyünyörűek!
Emily szülinap

Megjegyzések