június 15.-június 21.

- Eching: már sokszor mondtam és írtam, hogy még mindig hihetetlen számomra ez az egész. 
Nagyon élveztem. Prof. Dietmar es prof. Simeoni nagyon kedves, iszonyat türelemmel megáldott emberek, rengeteget magyaráztak, és sokszor kikérték a véleményem. Nagyon jól éreztem magamat a társaságukban. A vacsora pedig a nagy "felismerés" pillanata volt mindannyiunknak. Ahogy Prof. Kuhn mondta, sok anyuka apuka forog körülötte, de ezek a családok csak addig "léteznek" számukra, amíg ellátják a babát. És úgy igazából közöttünk szembesülnek mindig azzal, hgy ezeknek a családoknak folyik tovább az életük, kinek így, kinek úgy, és a következményekről nincs tudomásuk. Bármennyire is közel állnak a családok hozzájuk abban a pár hétben. 
Nekünk szülőknek pedig mindig folyton ugyanaz. Hogy ezek a csodalatos "Istenek" is csak emberből vannak. A maguk tökéletlenségét beismerve hajolnak meg, és merik széttárni a kezüket, és ha olyan kérdést kapnak, amire nem tudják a választ, bátran merik azt válaszolni, hogy : Nem tudom!

Csabával beszélgettem a találkozó után, és kicsúszott a számon, persze hájjal kenegettem a máját vele, hogy - "én inkább tartalak svéd, francia vagy német neonatnak, mint magyarnak". Vagyunk mi már olyan viszonyban, és napi kapcsolatban, hogy ezt "kimertem csúsztatni a számon " :)
- A "búnszövetkezet" halad előre töretlenül, sok meló volt a héten :)
- Éppen csak visszaértem Munchen-ből, máris kisosztümben az Annecy-i ég alatt takaróba burkolózva próbáltam nem kockára fagyni. Annecy rajzfilm fesztivál, a Jégvarázs 2 hivatalos előzetes bemutatója. TÖK CUKI LESZ!


- Orsi: a végére jár a mi kis történetünk....
- Nernier - Salim, csak másfél órát tudtunk maradni, de bőven elég is volt :)
- Szombat esti party nálunk: még a régi annemasse-i szomszédokkal, hajnali 4-kor mentek haza :) :( Jó volt látni őket, Cara-éknál kirepültek a kölkök, Xavier úgy néz ki rendbe jön, legalábbis a rák-markere rendben van! Nadine - Henry páros pedig még mindig déchire :)





- Vasárnap a maradék kertészkedés, Ludo ebéd, nyugi!!!!!. Az az igazi felhős, de fülledt, fáradt vasárnap volt :( De KÉSZ A KERT! Majd lövök pár képet róla :) A hátsó kertet meg majd jövőre, ahhoz már nincs se türelmem, sem pénzem.
- Apák napja: 

- Vasàrnap esti film, az az igazi elgondolkodtató. Könnyed annak, aki nem él házasságban, legalábbis évek óta, és nincs a környékén úgy hirtelen 2 pár, akiknek a válása folyamatban van. Szíved szerint drukkolnál nekik, de az eszed azt súgja, hogy ezt nem lehet, az én normáimba nem fér bele és legfőképp, ez akár velem is történhetne. Biztos ezt szeretném magamnak?


Megjegyzések