09.22.-10.05.

Igen tudom, már megint 2 hét, de teljesen kész vagyok:
  • a húgom házassága romokban, foggggalmam nincs hogy fog ebből a megaláztatásból felállni
  • wtf....fitness terem kártyám lett:) már ennyire kész vagyok, de jó, meglepően élvezem, step és cardio dance...szóval jó
  • Emmával nagy csatákat vívok, hatalmasakat, letiltottam például egy pizsama partyról......
  • szülinap Samoens-ben, egy rémálom, egy gites-ben, pókok között, a hidegben, fűtés zéró, még szerencse hogy vittem a takarómat magammal. Szörnyű volt, de legalább egy jót dumáltam Gaellel.
  • Megjöttek a húgomék "meglepni" Emmát a szülinapján. Azóta is azon gondolkodom, hogy ki lepődött meg jobban....ez a hétvége bevonult a családi történelem könyvbe
  • Bowling szülinap
  • Családi köszöntés
  • Nagyon fáradt vagyok, visszakönyörögtem az üvegtisztítóval takarító takarítónőt, mert már nem bírtam a strapát, és elfordítottam a fejem, hogy ne lássam hogyan takarít. Keresek másikat....
  • Elfáradtam az állandó harcban a férjjel Fanni miatt. 
  • Ellának jön a hátsó foga, átlag napi 4 óra alvás, abszolút zombie üzemmód
  • A 2 hét legjobb pillanata:







Megjegyzések