07.27.-08.02.


  • Elment, végre elment, és fellélegezhetnék.....De iszonyatosan fáj a hátam. és azok a szúró fájdalmas pillanatok a derekamban emlékeztetnek arra, hogy én meg jó ideig nem tudok ebben a házban segítség nélkül lenni. Lassan én is megkapom a rokkant kártyát :(
  • Életemben először szerettem volna azt válaszolni egy üzenetre, hogy "Menj te a pixába! :D " De nem tettem, maradtam diplomatikus, és még egy mosolyra is futotta. Istenem de messze - messze járnak a valóságtól. De vannak emberek, akik még mindig sokkal jobban érzik magukat úgy, hogy a fejüket a seggükbe dugva tartják....hát ez is egy álláspont. Én mindenesetre várom a pillanatot amikor kiderül az igazság, és szembesülnek vele. Érdekes egy helyzet lesz. Szülői egyesületet Én? Minek? Van belőle 4, azt egyik sem tud működni különböző okok miatt! Minek csinálnék olyat, ami már a megalakulásakor halálra van ítélve! Mindegy, van feladat bőven. Érdekes, értékes munka, és közben figyelek és tanulok. Nagyon várom már a szeptembert.



  • Házassági évforduló (ez a kep a civil hazassagkotes utan keszult, itt dontottuk el, hogy Emma belefer a csaladunkba )
  • Julien-Julie-Leoni Paroizsból egész héten. Nem álltunk meg, csak mentünk, és ettünk, és volt Evian, meg Chamonix, meg Annecy és persze Geneve, és még sorolhatnám. Még az idő is igazi kirándulóidő volt. 
  • Mint a malaclak, úgy néz ki a ház :D
  • Ella folyamatosan szokja az új ágyát, már bent marad és nem sétál, nem keresi a babaágyat

Megjegyzések